Yardım

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?
- Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile tarafınıza ulaştırılacaktır.
Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?
- 17:00 a kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün 17:00 dan sonra vermiş olduğunuz siparişler ise ertesi gün kargoya teslim edilir.
Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?
- Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.
Kargo ücreti ödeyecek miyim?
- 0-49 tl arası kargo ücretimiz  8.50TL. 50-99 tl arası kargo ücretimiz ise 10,50 tl dir.100 TL Ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Ücretsizdir. (*)
İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?
- Anlaşmalı olarak çalıştığımız MNG Kargo tercih edildiğinde iade kargosu için bir ücret ödemezsiniz.
Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
- Adresinizde bulunmamanız durumunda kargo firmasından gelen kurye paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not kağıdı bırakır. İki gün içerisinde paketinizi kağıtta belirtilen şubeden almamanız durumunda ise siparişiniz Dnz Koop deposuna geri döner.
Siparişimle birlikte faturam teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?
- Siparişler faturalarıyla birlikte kargoya teslim edilir. Siparişinizin yer aldığı kolideki zarfın içinde faturanız size ulaştırılır. Herhangi bir sebepten ötürü, faturanız size ulaşmadıysa kargo yetkilisine fatura isteğinizi iletin.Talep ettiğiniz halde teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bizi bu konuda lütfen bilgilendirin. Faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyası adresinize gönderilecektir.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
- Dnz koop'a verdiğiniz siparişler tarafınıza teslim edilirken kargo teslim fişini imzaladıktan sonra paketi açıp içeriğini kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde bir yanlışlık varsa veya ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa kargo yetkilisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bizimle iletişime geçin. Kargonuzu teslim etmek için gelen kurye / kargo yetkilisi gerekli durumlarda bu tutanağı doldurmakla yükümlüdür.
Kargo ile gelen siparişlerimde eksik ürün var. Ne yapmalıyım?
- Kargonuzu teslim alırken mutlaka kurye / kargo yetkilisi yanında paketinizi açıp siparişlerinizi kontrol ediniz. Siparişinizin eksik gönderildiğini düşünüyorsanız kargonuzu bekletmeden firmamıza iade ediniz. İade yapılırken sitemizdeki formun iade sebebi kısmı eksiksiz bir şekilde doldurularak ürün / ürünler ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
Siparişimdeki ürün / ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
- Siparişini verdiğiniz ürün / ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün / ürünler aynı değilse , ürünün elinize geçmesinden itibaren 14 gün içinde bizimle iletişime geçebilirsiniz. Başvurunuzun ardından ürününüzü “kargo ücreti” ödemeden Dnz Koop adresine geri gönderebilirsiniz.
WhatsApp ile Hemen Ulaş!


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.